Навчання

Професіоналізм будь-якої компанії – у високій кваліфікації її фахівців.

Під час впровадження рішень SAP компанія AGELESS проводить наступні види навчання:

Навчання ключових користувачів. Виконується на початку проекту. Дозволяє ключовим користувачам отримати інформацію про особливості та можливості системи і рекомендованого рішення, що дозволить їм брати участь у формуванні концептуального проекту.

Навчання членів проектних груп. Члени проектних груп проходять вступне навчання з технічного налаштування і розробки в системі на початку фази реалізації. Це дозволяє їм брати участь в процесі налаштування розробки, отримуючи досвід для подальшого супроводу і розвитку рішення.

Навчання кінцевих користувачів. Виконується на фазі підготовки до старту. Таке навчання можуть проводити ключові користувачі або члени проектних груп від Замовника. Також можливе використання існуючих у Замовника центрів навчання, якщо вони є. Після продуктивного старту ключові користувачі повертаються в свої підрозділи і там стають першим рівнем допомоги кінцевим користувачам, консультуючи їх, а в разі потреби можуть кваліфіковано спілкуватися з фахівцями підтримки. Даний підхід гарантує те, що після закінчення проекту в компанії Замовника залишиться глибока експертиза за поточним рішенням і кваліфікація для подальшого розвитку функціональності.

В процесі детального планування проекту, розробляється детальний план навчання, який включається в загальний план проекту так, щоб забезпечити наявність необхідної кваліфікації в потрібні періоди проекту.

Консалтингові тренінги

AGELESS також проводить консалтингові тренінги по SAP для замовників при необхідності підвищення професійного рівня співробітників.

З цією метою може бути розроблена індивідуальна програма під завдання замовника для відпрацювання тих навичок і знань, які найбільш значимі в роботі підприємства. Консультантами компанії надаються кваліфіковані послуги по налагодженню системи, демонстрація її можливостей і необхідної для роботи функціональності. Протягом навчання представники клієнта отримують не тільки теоретичні знання, а й можливість застосовувати знання на практиці.