«Автоматизація бізнесу підвищує ефективність та точність у закупівлях», – експерт

ТІТАРЕНКО АННА
Керівник напрямків SAP CX, SAP Ariba
a.titarenko@ageless.com.ua

Як зміняться ланцюжки постачання після пандемії коронавірусу та наскільки актуальною в нових умовах є автоматизація бізнесу. Ці нагальні питання ми обговорили з доктором Мудасиром Ахмедом (Dr. Muddassir Ahmed, ОАЕ) під час ексклюзивного інтерв’ю для блогу компанії AGELESS.

Др. Мудасир має 8-річний досвід розробки та реалізації стратегії ланцюжків постачання, а також викладання у міжнародних університетах.

Протягом останніх двох років експерт виступав в якості публічного доповідача на провідних конференціях з ланцюжків постачання по всьому світу. Також є викладачем майстер-класів з S&OP та управління запасами. Більш того, Мудасир Ахмед є автором і блогером, поширює свій контент у провідному блозі ланцюжка постачання SCMDOJO.

Пане Мудасире, як відбивається нинішня ситуація в світі на ланцюжках постачання? Що про це Ви чуєте від міжнародних компаній?

У всіх зараз ускладнення. Основне питання – невизначеність попиту. І вплив зниження попиту на бізнес з точки зору управління витратами.

Хто найбільше постраждав від ситуації з коронавірусом?

Серйозні перебої у ланцюжку постачання товарів повітрям, залізницею та іншими транспортними засобами поряд з масовими затримками судів в портах.

Це гігантський збиток для тих, хто очікує на постачання в строк. Хоча наслідки карантину ще не повністю усунені, багато хто задумалися про те, як запобігти таким ситуаціям у майбутньому та не втратити продажі.

Втрати від коронавірусу – це удар на суму $1 трлн для економіки Китаю та авіаційної промисловості. Електроніка та кілька інших галузей промисловості, які в значній мірі залежать від поставок з Китаю, також будуть порушені.

Наскільки важливо на початковому етапі створювати потреби бізнесу щодо автоматизації процесів?

Автоматизація бізнесу є правильним рішенням, яке підвищує ефективність та точність у закупівлях.

У вас великий досвід роботи із закупівлями, яка ваша думка щодо різних IT-рішень. Які рішення ви впровадили у вашій останній компанії?

Ми використовуємо SAP в якості ERP, який відповідає нашим вимогам. Автоматизація в закупівлях потрібна однозначно. З SAP Ariba я не працював особисто, але знаю, що багато міжнародних компаній використовують цю систему.

Як будуть розвиватися закупівлі після карантину? На що потрібно звернути увагу, щоб організувати процеси всередині компанії?

Я вважаю, що зросте аутсорсинг ключових бізнес-функцій закупівель. Наприклад, такі функції як вибір джерела постачання, планування попиту, планування роздрібної мережі. Ці функції будуть передаватися експертам на аутсорсинг як проекти фрілансу.

 

Нагадаємо, компанія AGELESS проводить серію вебінарів щодо автоматизації бізнесу та організації закупівель за допомогою систем SAP. Зокрема, 19 травня відбувся вебінар «Сучасні методи організації інтегрованого процесу закупівель в SAP S/4HANA і бізнес-мережі SAP Ariba», у якому взяли участь понад 90 учасників.

За тиждень AGELESS провела ще одну подію – панельну дискусію «Актуальні проблеми в закупівлях. Думка експертів» за участі фахівців із впровадження автоматизованих систем закупівель. До трансляції долучилися близько 70 учасників.

Слідкуйте за анонсами AGELESS та обирайте сучасні інструменти автоматизації бізнес-процесів, які дають змогу підвищити ефективність бізнесу під час турбулентності світової на національної економіки.