Електронна комерція та маркетинг в Україні: реалії та найближче майбутнє

E-commerce та digital marketing впевнено посідають лідерські позиції серед трендів у рітейлі України. Системне використання цифрових технологій сприяє якісній конкуренції, залученню лояльних клієнтів та прогнозуванню споживчого попиту.

Як програмні рішення допомагають залучати та утримувати клієнтів

Електронні системи управління аналізують кожний крок покупця та допомагають утримувати споживача, боротьба за якого стає жорсткішою. За даними дослідження компанії Forrester Consulting у 2017 році 91% споживачів надають перевагу компаніям, що забезпечують кращий досвід клієнта.

Програмні рішення формують реальну картину ефективності рекламних та PR-кампаній. Компанія отримує можливість швидко реагувати на кон’юнктурні зміни. Також максимально точно прогнозується динаміка продажів і споживчого попиту.

В цій ситуації особливої актуальності набувають рішення німецької компанії SAP SE – світового виробника програмного забезпечення для бізнесу. Тут виокремили технології взаємодії з клієнтами в спеціальний напрямок – SAP Customer Experience С/4HANA.

Платформа SAP C/4HANA організує взаємодію з клієнтами сегментів B2B та B2C. Рішення надає можливість єдиної комунікації по всіх каналах, побудови омніканального діалогу з клієнтом та включає:

  • SAP Marketing Cloud – повна автоматизація цифрового маркетингового циклу, створення блоків єдиного клієнтського профілю, сегментації та планування кампаній, маркетингової аналітики та атрибуції по каналах комунікацій.
  • SAP Commerce Cloud – організація взаємодій в онлайн-каналах: інтернет-сайти, вітрини й електронні магазини, особисті кабінети та мобільні додатки для B2B/B2C клієнтів, конфігуратор тарифних планів і продуктів.
  • SAP Sales Cloud – комплексне рішення, яке дозволяє реалізувати мобільні додатки для співробітників продажів, тарифікацію, управління винагородами та контрактами.
  • SAP Service Cloud – управління завданнями та сервісними заявками, контроль мобільних співробітників, завдання автоматизації контактного центру, краудсорсинг виїзних бригад.
  • SAP Customer Data Cloud (Gigya) – об’єднує три інтегрованих рішення і забезпечує захищену ідентифікацію клієнтів незалежно від каналу або пристрою, що використовується: персоналізовану омніканальну взаємодію, прозорість і контроль (GDPR), конфіденційність даних.

В Україні серед інших рішення SAP Customer Experience впроваджує компанія «АГЕЛЕС», яка з 2006 року є офіційним партнером SAP SE та має значний досвід роботи з галуззю торгівлі та дистрибуції.

Як долучитися до користування рішеннями SAP Customer Experience

15 листопада в Києві відбудеться SAP Customer Experience Day. Компанія «АГЕЛЕС» – Срібний партнер заходу, під час якого провідні європейські експерти розповідатимуть представникам українського бізнесу про останні тренди цього напрямку. Конференція проводиться для керівників компаній, які планують впровадження рішень SAP найближчим часом.

Це нагальна потреба для українського бізнесу. За даними експерта «Nielsen Україна» в галузі роздрібної торгівлі Юрія Лищука, 25% продажів і 70% поїздок за покупками на ринку FMCG припадає на малі формати. Це доводить, що невеликі магазини чітко попадають у цільову аудиторію та задовольняють потреби клієнтів, для яких важлива зручність покупки.

Саме тому в Україні спостерігається стрімкий розвиток онлайн-магазинів з якісним та гнучким сервісом для користувачів і більшим асортиментом на віртуальних полицях. Трендом стає трансформація класичного офлайн-рітейлу – модель продажів на основі вподобань клієнта формує штучний інтелект.