Компанія AGELESS підтвердила свій статус партнера по підтримці клієнтів SAP

30 травня компанія AGELESS в черговий раз підтвердила свій статус партнера SAP, отримавши новий сертифікат партнерського центру експертизи — Partner Center of Expertise (PCoE).

Компанія SAP SE ретельно стежить за якістю послуг, що надаються через свою партнерську мережу в Україні. Тим самим вендор підтримує імідж світового лідера в сфері якісних продуктів для автоматизації бізнесу і сервісів, які надаються разом з ними. Кожні 2 роки партнери SAP виконують ресертифікацію свого партнерського центру експертизи щодо підтримки рішень SAP і проходять комплексний аудит.

Подробицями ділилася Заступник директора з консалтингу компанії AGELESS, Марина Савчина.

 

— Марина, можете розповісти, які переваги отримує компанія AGELESS з сертифікатом Partner Center of Expertise (PCoE)?

— Основною перевагою для AGELESS є право надавати послуги з підтримки рішень SAP. Сертифікат PCoE говорить про те, що компанія-партнер відповідає стандартам якості SAP і є довіреною особою SAP SE перед клієнтом.

— Яку підтримку має право надавати партнер?

— Маючи власний Партнерський центр експертизи, AGELESS надає своїм клієнтам послуги SAP Enterprise Support і SAP Standard Support. Це 1 і 2 рівень підтримки, коли ми приймаємо від клієнта інциденти, консультуємо про можливі методи вирішення за допомогою готових до застосування стандартних послуг і процесів, або ж надаємо ряд консалтингових послуг із залученням вузько-профільних фахівців. Безпосередньо в SAP запити від клієнтів потрапляють лише в тому випадку, якщо потрібна доробка програмного коду SAP або рішення складних питань, що стосуються ядра системи.

— Марина, що отримує клієнт, маючи Договір по підтримає з AGELESS?

— Маючи таку багаторівневу підтримку, клієнт отримує гарантію того, що його бізнес-завдання будуть вирішені вчасно, а внутрішні ресурси підприємства можна використовувати для розробки стратегії компанії і планування подальшого зростання бізнесу. Крім того, в пакет наших послуг входить здійснення проактивного моніторингу і контролю роботи систем, що дозволяє забезпечити своєчасне виявлення та усунення причин потенційних проблем. В результаті наш клієнт захищений від непередбачених ситуацій в роботі систем або збоїв.

— Якщо партнер не пройшов чергову ресертифікацію, які можуть бути наслідки?

— Бути партнером SAP SE — велика відповідальність. Якщо компанія-партнер не проходить сертифікацію, то SAP анулює статус PCoE, переводить клієнтів на пряму підтримку і виставляє штрафні санкції — Delta Billing. Компанія AGELESS з моменту свого існування, а саме з 2006 року, кожні 2 роки успішно проходить ресертифікацію. Завдяки цьому клієнтів по підтримці стає все більше.

— Наскільки складно проходити аудит по Partner Center of Expertise (PCoE)?

— Насправді сам аудит не складний. Більш трудомістким і відповідальним завданням для партнера є дотримання ним усіх стандартів і вимог SAP щодо щоденної підтримки наших клієнтів. Це чітке виконання SLA, прописаних в договорах з клієнтами, правильне складання документації, а також оформлення робочих питань з клієнтом, таких як: readiness audit, технічні заходи в частині налаштування мережі для оперативних взаємодій, налаштування маршрутизації інцидентів та ін. Для аудиту повинні бути дотримані всі перераховані вище критерії та вимоги SAP в частині надання послуг з підтримки партнера, ну і великий перелік документації, що підтверджує успішне їх виконання.

— Скільки компаній зараз у Вас на підтримку?

— За програмою SAP Enterprise Support і SAP Standard Support ми зараз обслуговуємо 15 компаній. Крім того, ми отримуємо багато запитів в частині консалтингової підтримки, розвитку існуючих систем, а також Локалізація рішень SAP. Маючи свій Партнерський центр експертизи та штат сертифікованих фахівців, ми намагаємося задовольняти всі запити, а також завжди відповідати стандартам SAP SE і статусу SAP Gold Partner.