Підсумки вебінару з SAP Ariba: «Екосистема, що керує всім ланцюгом поставок»

Компанія AGELESS продовжує серію вебінарів, присвячених висвітленню переваг і можливостей, які надають системи та рішення з керування бізнес-процесами. 19 травня у вебінарі «Сучасні методи організації інтегрованого процесу закупівель в SAP S/4HANA і бізнес-мережі SAP Ariba» взяли участь понад 90 учасників.

ЩО ОБГОВОРЮВАЛИ

Головними питаннями вебінару стали:

  • Можливості SAP Ariba в організації роботи з постачальниками та договорами.
  • Розширення процесу закупівель в SAP S/4HANA за допомогою функціоналу SAP Ariba.
  • Як почати використовувати SAP Ariba з SAP S/4HANA для організації процесу закупівель.

Спікерами заходу виступили архітектор рішень SAP компанії AGELESS Олег Устименко та експерт з рішень для закупівель компанії SAP Андрій Полигаєв.

НА ЧОМУ НАГОЛОШУВАЛИ

Андрій Полигаєв детально роз’яснив особливості роботи бізнес-мережі SAP Ariba, якою в світі користуються понад 4 млн компаній із 190 країн. Загальна щорічна сума угод сягає $4 трлн.

Експерт зауважив, що в Україні до SAP Ariba щодня приєднуються нові користувачі, зацікавлені у спрощенні та підвищенні ефективності закупівель. Мережа дає змогу суттєво скоротити видатки, пов’язані з матеріальним забезпеченням підприємств.

«Автоматизація – не лише інсталяція інформаційної системи, це створення екосистеми, яка забезпечує взаємодію між усіма її учасниками. Важливо, щоби вона надавала можливість закупівельникам (покупцям) керувати усіма категоріями витрат у всьому ланцюзі поставок, а продавцям (постачальникам) – вибудовувати стійкі відносини з клієнтами й мінімізувати витрати на операційну діяльність», – сказав Андрій Полигаєв.

Експерт наголосив, що коли запити обох сторін успішно взаємодіють й об’єднуються в єдиному просторі, створюється функціональна та зручна платформа для управління закупівлями. Екосистема є успішною за дотримання таких умов:

  • Безпечний доступ 24/7.
  • Одна система для усіх категорій витрат.
  • Управління ризиками ланцюжка поставок.
  • Взаємодії з постачальниками не лише по транзакціях.
  • Бенчмаркінг процесів та умов.

Для створення екосистеми SAP пропонує двохфакторну модель, яка складається:

  • з цифрового ядра – нової ERP-системи SAP S/4HANA, яка відповідає за базові процеси підприємства;
  • системи розширення функціональності ядра.

Друга складова відповідає за спеціалізовані завдання, які спрямовані на взаємодію із зовнішніми контрагентами, у даному випадку SAP Ariba.

Додатковою перевагою платформи є можливість віддаленого безпечного користування з будь-якої точки світу за допомогою будь-якого пристрою. Це є особливо важливим у добу, коли надають перевагу веденню бізнесу онлайн і навіть після зняття обмежень обирають віддалену форму роботи для менеджерів середньої ланки.

ЯК ЗРОБИТИ ЗАКУПІВЛІ ЕФЕКТИВНИМИ ТА ІНТЕГРОВАНИМИ

Інтеграція SAP Ariba та ERP-системи SAP S/4HANA є актуальною для українського бізнесу, вважає архітектор рішень SAP компанії AGELESS Олег Устименко.

«Більшість компаній не готова до інвестування в розвиток закупівель, хоча це невід’ємна складова діяльності підприємства, і її можна зробити ефективною, прозорою, з мінімальними видатками. Також компанія має оперативно реагувати на зовнішні фактори, адаптуватися під різні ситуації, здійснювати закупівлі на максимально вигідних умовах. Водночас важлива максимальна автоматизація та стабілізація процесу. Саме такі можливості надає SAP Ariba, яка успішно інтегрується та взаємодіє з системами управління підприємством», – сказав представник AGELESS.

Інтеграція SAP Ariba з ERP системою дає змогу досягти цієї мети та зробити процес закупівель комфортним, зручним, надійним.

Команда фахівців компанії AGELESS допомагає організувати процеси комерційних та некомерційних закупівель за допомогою сучасних рішень SAP.

 

Отримати презентацію вебінару «Сучасні методи організації інтегрованого процесу закупівель в SAP S/4HANA і бізнес-мережі SAP Ariba»