Подія №1 для ТОП-менеджменту українського маркетингу – SAP Customer Experience Day 2018

15 листопада в готелі Radisson Blu для керівників маркетингу провідних українських компаній відбувся захід SAP Customer Experience Day.

Які б інструменти маркетинг не використовував у своїй роботі, сьогодні основою впізнаваності бренду і підвищення попиту на продукт є побудова довірчих відносин з клієнтом. Бізнес починає тяжіти до того, щоб клієнт ставав адвокатом бренду завдяки простоті комунікацій, легкості взаємодій, а також задоволеності продуктами і сервісами компанії. “Клієнт хоче знати правду!” – ось чим повинні керуватися власники компаній в роботі зі своїм клієнтом.

Спеціально для участі в заході були запрошені кращі екпертів Європи, які ділилися новими трендами та технологіями від вендора SAP SE, презентували нові продукти в лінійці SAP Customer Experience – раніше відомі як Callidus Cloud і Coresystems. Також виступили провідні українські фахівці в галузі маркетингу: Антон Козак, директор напрямку SAP Customer Experience, SAP Україна; Олексій Філановський, керуючий партнер Filberry, екс-керівник відділу маркетингу мережі «Фокстрот», екс-маркетинг-директор prom.ua, групи компаній EVO; Віталій Ткаченко, співзасновник консалтингової компанії WTF, екс-маркетинг-директор WOG, Оболонь, Верес, ЕКО-Маркет.

Представники компанії AGELESS, яка має статус SAP Gold Partner, поряд з іншими українськими партнерами, що займаються впровадженням рішень SAP, знайомили український бізнес з продуктами лінійки SAP C/4HANA.

Учасники заходу отримали вичерпні відповіді на питання:

  • Унікальний клієнтські досвід – який він?
  • Як краще пізнати свого покупця?
  • Яка ціна довіри клієнта?
  • Як успішно мотивувати свою команду продавців?
  • Як штучний інтелект Crowd Service допоможе сервісній бригаді планувати свою роботу?
  • Безхмарне майбутнє з CRM у хмарі та багато інших питань, актуальних для українського ринку.

Звичайно ж, великий інтерес аудиторія проявила до практичних презентацій (кейсів) про цифрову трансформацію компаній з України та Польщі: WOG, Ін-тайм, Intercars.

Понад п’ятдесят управлінців зі сфери маркетингу, продажів, сервісу мали можливість прояснити, що ж таке клієнтський досвід в епоху цифрових технологій і яким може бути процес впровадження омніканальних рішень для електронної комерції у нас, в Україні. Дізналися, як використовувати інформацію, отриману від клієнта, як правильно її використовувати в релевантний клієнтський досвід за допомогою нових технологій у лінійці продуктів від SAP – C/4HANA.