Як дистриб’ютору бачити більше і заробляти більше?

11 вересня 2018 року компанія AGELESS провела третій вебінар для керівників компаній галузі дистрибуції та гуртової торгівлі про приховані можливості зростання.

Якщо на попередньому вебінарі ми шукали чинники збільшення прибутку за рахунок факторів і бізнес-процесів усередині компанії. То цей вебінар був присвячений темі, як знайти гроші за межами компанії, де шукати резерви у взаємовідносинах зі своїми бізнес-партнерами. Як сучасні технології можна ефективно використовувати для роботи з виробником, як збільшувати прибуток за рахунок оптимальних взаємодій з клієнтами і на що робити ставку, розвиваючи свій бізнес.

З боку AGELESS виступили експерти:
Станіслав Стриж – менеджер по роботі з клієнтами SAP Business One,
Дмитро Семенюк – керівник проектів, консультант SAP Business One.

Незалежний експерт Микола Шевченко, регіональний директор української агрокомпанії, поділився своїми власними спостереженнями та 10-річним досвідом роботи у галузі гуртової торгівлі та дистриб’юції.

На вебінарі розглянули такі важливі питання, як:

  • Націнка від виробника – обмеження чи можливості?
  • Методи оцінки валового прибутку.
  • Розподіл додаткових витрат.
  • Ефективна звітність.
  • Втрати через невиконання договору.
  • Робота з договорами в SAP Business One.
  • Як стати для виробника дистриб’ютором №1.
  • Інструменти CRM та їх роль в дистриб’юторському бізнесі.

В кінці вебінару наші експерти показали у цифрах «вузькі місця» дистриб’юторського бізнесу, а саме: де і скільки може втрачати дистриб’ютор, не маючи ефективних програмних інтрументів. І як на прикладі SAP Business One можна позбутися витрат у таких напрямках: відсутність топової позиції в точці, несвоєчасна доставка, повернення товару, перероблені накладні, зловживання зі знижками, протермінування, обслуговування кредитів, тендерні закупівлі, невиконання умов договору маркетинигу.

Переглянути вебінар можна на нашій сторінці YouTube.