Навчання

Професіоналізм будь-якої компанії – у високій кваліфікації її фахівців.

Під час впровадження рішень SAP компанія AGELESS проводить наступні види навчання.

Навчання ключових користувачів. Виконується на початку проекту. Дозволяє ключовим користувачам отримати інформацію про особливості та можливості системи і рекомендованого рішення, що дозволить їм брати участь у формуванні концептуального проекту.

Навчання членів проектних груп. Члени проектних груп проходять вступне навчання з технічного налаштування і розробки в системі на початку фази реалізації. Це дозволяє їм брати участь в процесі налаштування розробки, отримуючи досвід для подальшого супроводу і розвитку рішення.

Навчання кінцевих користувачів. Виконується на фазі підготовки до старту. Таке навчання можуть проводити ключові користувачі або члени проектних груп від Замовника. Також можливе використання існуючих у Замовника центрів навчання, якщо вони є. Після продуктивного старту ключові користувачі повертаються в свої підрозділи і там стають першим рівнем допомоги кінцевим користувачам, консультуючи їх, а в разі потреби можуть кваліфіковано спілкуватися з фахівцями підтримки. Даний підхід гарантує те, що після закінчення проекту в компанії Замовника залишиться глибока експертиза за поточним рішенням і кваліфікація для подальшого розвитку функціональності.

В процесі детального планування проекту, розробляється детальний план навчання, який включається в загальний план проекту так, щоб забезпечити наявність необхідної кваліфікації в потрібні періоди проекту.

Консалтингові тренінги

AGELESS також проводить консалтингові тренінги по SAP для замовників при необхідності підвищення професійного рівня співробітників.

З цією метою може бути розроблена індивідуальна програма під завдання замовника для відпрацювання тих навичок і знань, які найбільш значимі в роботі підприємства. Консультантами компанії надаються кваліфіковані послуги по налагодженню системи, демонстрація її можливостей і необхідної для роботи функціональності. Протягом навчання представники клієнта отримують не тільки теоретичні знання, а й можливість застосовувати знання на практиці.