Підтримка рішень SAP

ПІДТРИМКА РІШЕНЬ SAP: ЗАПОРУКА СТАБІЛЬНОЇ ТА КОРЕКТНОЇ РОБОТИ СИСТЕМ

Безперебійна робота підприємства прямо залежить від працездатності систем, які відповідають за життєво важливі складові діяльності компанії та потребують негайного реагування на запити бізнесу. Консультанти AGELESS забезпечують технічну підтримку всієї лінійки продуктів та рішень SAP, що гарантує їхню коректну роботу відповідно до потреб клієнта.

Services_Maintenance

 

ЯК ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЯТИ ІТ-ЛАНДШАФТОМ КОМПАНІЇ

Підтримка систем SAP – запорука ефективного розвитку бізнесу, своєчасний доступ до актуальної інформації та необхідних сервісів від вендора, наприклад, оновлення програмного забезпечення.

Залучення окремої штатної команди з підтримки SAP потребує неабияких зусиль від компанії. Це постійне навчання, створення мобільної групи для оперативного реагування в будь-який час, зокрема, вихідними днями та в свята, облаштування робочих станцій тощо.

Консультанти AGELESS забезпечують функціональність систем вашого підприємства та працюють у таких форматах:

  • Ліцензійна підтримка SAP Enterprise Support, SAP Standard Support.
  • Консалтингова підтримка – налаштування модулів, оновлення системи, консалтингові тренінги для користувачів, додаткові розробки та підтримка застосунків, виправлення помилок тощо.

Вибір формату співпраці залежить від нагальних потреб клієнта і стратегії щодо розвитку наявних систем SAP.

 

ЛІЦЕНЗІЙНА ПІДТРИМКА СИСТЕМ SAP

Через власний Партнерський центр експертизи (PCoE) AGELESS надає своїм клієнтам 1 та 2 рівень підтримки – SAP Enterprise Support та SAP Standard Support.

Безпосередньо в SAP запити від клієнтів потрапляють лише у випадку, коли потрібні доопрацювання програмного коду SAP або рішення складних питань, що стосуються ядра системи.

  • SAP Standard Support. Забезпечує достовірні відповіді для вирішення технічних інцидентів та збереження цілісності ІТ-систем підприємства – програмного забезпечення, даних, резервних копій тощо.
  • SAP Enterprise Support. Забезпечує оптимізацію бізнес-процесів та вивільняє ресурси для інновацій. Підтримка діє впродовж усього життєвого циклу програмного забезпечення та дає змогу розширити можливості компанії, автоматизувати та інтегрувати додаткові або нові бізнес-процеси.

Компанія AGELESS надає повний набір сервісів для виконання вимог SAP Standard Support та SAP Enterprise Support згідно зі стандартами, регламентованими вендором SAP.

 

КОНСАЛТИНГОВА ПІДТРИМКА AGELESS

Впровадження та функціонування систем ERP, зокрема, інноваційної SAP S/4HANA, часто передбачає розробку спеціалізованих клієнтських рішень. Упродовж життєвого циклу системи виникають потреби в розробці додаткових модулів або трансформації наявних, впровадженні додаткового функціоналу тощо.

Компанія AGELESS пропонує консалтингову підтримку ERP підприємства з можливістю розвитку системи SAP відповідно до потреб клієнта. Наші сервіси:

  • Проактивне та реактивне обслуговування SAP систем та певних модулів.
  • Інтеграція з внутрішніми процесами служби підтримки замовника.
  • Прозорий процес реєстрації, відслідковування та виконання заявок.
  • Підтримка програмного забезпечення та консалтинговий супровід.
  • Підтримка на всіх етапах впровадження та експлуатації.

Технічна служба AGELESS миттєво реагує на термінові запити щодо обслуговування та усунення інцидентів або їхніх наслідків. На 1 і 2 рівнях підтримки здійснюються обробка запитів від клієнтів, консультації про можливі методи вирішення інцидентів за допомогою готових до застосування стандартних послуг і процесів.

За необхідності відбувається надання консалтингових послуг із залученням вузькопрофільних фахівців. Консультанти працюють за стандартами SLA, дбають про швидке та якісне виконання завдань згідно з регламентами SAP.

За запитом клієнтів ми також здійснюємо навчання та консалтингові тренінги для користувачів, надаємо необхідні сервіси для успішної роботи із системами.

У межах альянсу United VAR’s ми співпрацюємо з експертами SAP із понад 100 країн. Така колаборація забезпечує доступ до провідної експертизи щодо конкретних продуктів, галузей та технологій.

 

ПАРТНЕРСЬКИЙ ЦЕНТР ЕКСПЕРТИЗИ РСОЕ

Компанія AGELESS має власний Партнерський центр експертизи PCoE.

Кожні два роки відбувається ресертифікація. Компанія проходить комплексний аудит, після чого оновлює сертифікат Partner Center of Expertise (PCoE) та підтверджує, що повністю відповідає стандартам якості SAP і має право надавати послуги з підтримки.

Наші фахівці системно проходять сертифікацію SAP, що є необхідною умовою партнерства.

AGELESS – довірена особа компанії SAP SE перед клієнтом. Найбільша відповідальність, яку накладає сертифікація PCoE на партнера, – це чітке дотримання всіх стандартів і вимог SAP зі щоденної підтримки клієнтів.

 

ЧОМУ AGELESS

AGELESS працює на ринку з 2006 року та від початку роботи компанії здійснює підтримку рішень SAP. Змінюється портфель продуктів SAP – удосконалюється експертиза наших консультантів.

Ми пропонуємо:

  • цілодобове покриття для критичних процесів;
  • глобальний підхід із поєднанням локального досвіду та глобальних ресурсів SAP;
  • гнучкі рішення, спрямовані на створення цінності для бізнесу та впровадження інновацій.

Фахівці компанії мають різноплановий досвід з обслуговування IT-систем та беруть участь у міжнародних проектах. Досвід окремих учасників команди AGELESS дорівнює 20+ років. Загалом же в нашій команді понад 50 сертифікованих консультантів SAP.

Компанія AGELESS є сертифікованим партнером SAP із підтримки користувачів систем ERP та працює згідно з високими стандартами обслуговування та експертизи SAP.